בית דפוס

חיפוש - קופסאות ממותגות
ראשי » דפוס דיגיטלי ואופסט

דפוס דיגיטלי ואופסט


דפוס אופסט


היינה שיטת הדפסה אשר מיועדת לכמויות בינוניות וגדולות, בו ניתן יתרון להיקף הדפסה החוזרת (כמות העתקים גדולה). שילוב של: ציוד גרפיקה מקצועי, הפרדת צבעים נכונה, יצירת פלטות אלומיניום באיכות ללא פשרות, מכונות הדפסה ובל נשכח את מקצועיות העוסקים בדבר, יעניקו לך את המוצר בהתאם לציפיותך ובהתאם לסטנדרטים להם אנו מתחייבים.




תמונה ללא תיאור


תמונה ללא תיאור

דפוס דיגיטלי


מזכיר מאוד את שיטת ההדפסה שכולנו מבצעים במדפסות המוכרות, בבית ובמשרד. אז למה, אם כן, לפנות לבית דפוס? הסיבה היא איכות ההדפסה שעולה בהרבה על יכולת הדפסה הביתית. בית הדפוס יכול לבצע הדפסה דיגיטלית על מגוון רחב של סוגי נייר, אשר במדפסת ביתית יכולה להתמודד עם משימה כזו.
הרבה מהחברות שמציעות כיום שירותי דפוס דיגיטלי הם למעשה בתי דפוס מקצועיים אשר שילבו זאת עם שיטות הדפוס האחרות, דבר אשר אפשר שדרוג וטכנולוגיית הייצור שלהן, באמצעות: הגדלה הזמינות ללקוח, הורדת מגבלת הכמות ושימור יכולת האיכות, כל זאת תוך שימור הניסיון הרב שצברו במהלך השנים הארוכות בתחום.


דפוס עמל


היינו בית דפוס ותיק בשוק הישראלי, עם ניסיון רב בתחום הדפוס, הניסיון הרחב שלנו בעולם דפוס האופסט הועתק גם לתחום זה של דפוס דיגיטלי. אם אתם מחפשים מומחים אמיתיים לעולם הדפוס.
אנו ממשיכים כתמיד להתעדכן ולשמור על קצב התפתחות הטכנולוגי, רק לאחרונה שודרג מערך הציוד הדיגיטלי למכונה הדגל של חברת ricoh c7100ex +ricoh c751ex 

בואו אלינו ותקבלו את המוצר הטוב ביותר שקיים בשוק.



תמונה ללא תיאור