- צור קשר
03-9244334
סוגי נייר
גדלי נייר
הדפסה חד/דו-צדדי
קיפול - אחד
קיפול - Z
חיתוך צורני - תלי דלת
אזור הבליד (Bleed) –
מהווה המרחק בין קו צלבי החיתוך (crop marks) לבין קו הגלישה, חשוב בלשמור עליו על מנת למנוע נימות לבנות לאחר החיתוך, יש לוודא מרחק של 5 מ"מקו החיתוך –
מהווה הקו שבו יבוצע החיתוך, יתכנו סטיות של 1-2 מ"מ בהתאם אזור מוגן – מהווה האזור החשוב להדפסה וכל כן יש לשמור על אלמנטים, תמונות ומלל אשר יהיו בתחומו בלבד שבאזור זה ישמר לאחר ביצוע החיתוך, לכן רצוי לשמור על 5 מ"מ מקו זה
קבצי jpg יש לשמור באיכות מירבית Maximum Quality
קבצי pdf יש לשמור וקטורי ובאיכות מיירבית
High Quality
אין צורך לסמן סמני חיתוך, יש לשמור את הקובץ בגודלו הסופי
יש לשמור את התמונות ברזולוציה של 300dpi ובגווני cmyk לשמירה על איכות וגוונים נכונה ו-Gray עבור שחור/לבן
אפשרויות הדפסה
את הפליירים ניתן להדפיס בהדפסה חד צדדית או דו צדדית. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רב של גרפיקות וכך תוכלו לעצב בעצמכם את הפליירים ולחסוך בכסף. אנו בבית דפוס עמל עובדים בצורה שוטפת וצמודה עם הלקוח ומאפשר לו להשיג את המוצר הסופי, דומה ככל הניתן למה שראה בעיני רוחו. התפקיד שלנו הוא לתת ללקוחותינו את מה שהם רוצים ולא לגרום להם להתפשר על משהו אחר. אנו משתמשים בשיטות דפוס שונות על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור כל לקוח ולשביעות רצונו המלאה.
בקלות ובמהירות
ואם כבר בכובשי המרחב הוירטואלי עסקינן, את הפליירים ניתן לעצב, לנסח ולהזמין בשלושה צעדים פשוטים דרך אתר האינטרנט שלנו. לאחר בחירת העיצוב הרצוי, אתם מוסיפים את הטקסט שחשוב לכם שיופיע על גבי אותם פליירים ומזמינים בכמות ובגודל הרצוי. ישנו מחירון מסודר באתר שיוכל לעזור לכם לחשב בדיוק כמה העלות, אך לגבי האיכות אנו מתחייבים, מדובר על איכות גבוהה במיוחד שתשאיר בידכם בדיוק את הפליירים אותם דמיינתם כאשר פניתם אלינו. בית דפוס עמל מתגאה בשירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר, מקצועיות, ניסיון רב שנים ואיכות גבוהה במיוחד. אין ספק שהשימוש בשירותים שאנו מציעים יסייע לכם להשיג את מטרות העסק ומטרותיכם האישיות בכל הנוגע להפקת פליירים וחומרים פרסומיים מושכים במיוחד. צרו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים ואנו נשמח לעזור.
פליירים להפצה - כלי שיווקי מצויין
חלוקת פליירים בתיבות דואר או ישירות לידי העוברים ושבים, היא הדרך היעילה ביותר לפרסום עסק חדש או לשיווק של מוצר חדש. ההיגיון העומד מאחורי הוא שאנשים שגם כך נמצאים בחוץ ומסתובבים, יהיו נגישים יותר לעסק שלך, בעיקר אם מדובר בשירות לוקאלי שאתה מציע. פליירים המספקים מעט מידע אך יוצרים סקרנות, בהחלט יעוררו עניין אצל לקוחות פוטנציאליים רבים לגבי העסק שלכם ואף יגרמו להם להגיע עד אליכם ולראות במה מדובר.
הדפסת פליירים
הדפסת פליירים עדיין לא נעלמה מן העולם ולפי המגמה גם לא נראה שתיעלם. למרות שהעולם עבר למדיה דיגיטלית ולפרסום המוני ושיווקי בחוצות הפייסבוק, פליירים תופסים נפח מכובד מתיבות הדואר שלנו ולעתים רבות אנו גם מוצאים בהם עניין. אין ספק שפליירים יכולים לעצבן ממש כמו דואר זבל, עם נושאים לא רלוונטיים לנו באופן אישי. אך פעמים רבות אנו נתקלים בפלייר שדווקא מעניין אותנו במיוחד ועצם העובדה שהוא הגיע עד אלינו הופכת אותו לאטרקטיבי הרבה יותר.